Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 1. maj 2015

Grynstykker det er lavet i en hurtig vending

Nogen gange skal jeg huske hvad der står i skufferne i køkkenet. Desværre har jeg haft en del pakket ned efter ombygningen i sommer og derfor dukkede denne pakke fra AMO pludselig op, da jeg pakkede ud. Jeg er ret stor fan af koldhævede deje, da det bare er SÅ nemt lige at røre sammen i min Kenwood om aftenen og stille klar til dagen efter.

Derfor kom disse i køleskabet en aften vi kom sent hjem fra konfirmation og der var planlagt familiedag dagen efter, for så skal der altså hygges lidt ekstra. Desværre kan jeg se at AMO har taget produktet af hylderne igen, men de har dog stadig deres produktinformation på hjemmesiden.

Det blev ellers til en god gang boller, der mættede godt og selv Trolden spiste godt med, selvom hun ikke er så stor fan af at sidde ved morgenbordet.

Bruger du koldhævede deje når der skal hygges lidt ekstra?


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com