Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 27. oktober 2014

Efteråret er kommet - Regnslag til barnevognen - Rabatkode til dig fra IdaT

Først vil jeg lige juble lidt - jeg har nemlig fået min computer hjem igen, og så endda i hel tilstand. Den virker nu helt og kan endda selv holde skærmen. Fantastisk med venner der kan sådan noget.

Dernæst må jeg ligesom alle jer andre konstatere at efteråret virkelig er kommet. Det betyder regn og ustadigt vejr og er der noget jeg har dårlige nerver over, så er det regnvejr.

Mine dårlige nerver skyldes nok først og fremmest, at vore gamle udestue konstant stod under vand, når først himlen åbnede sig. Jeg hadede at stå i min stue og kigge ud i udestuen og se det hele svømme rundt.

Derfor går jeg også op i at mine børn kan holde sig tørre når de er ude i det danske vejr. Trolden elsker sin barnevogn og derfor var det et must herhjemme at finde et godt regnslag. Vi endte ud med to forskellige - et Brio regnslag med myggenet i hullet og et fra IdaT uden myggenet i hullet.

Jeg har flere steder hørt at det bedste var at vælge et med myggenet, men må konstatere at jeg slet ikke er enig heri. Trolden bryder sig ikke om, at der er lukket helt af når regnslaget med myggenet er på. Der bliver hurtigt indelukket og fugtigt og hun bliver nærmest panisk, når hun vågner og gerne vil sætte sig op og så ikke rigtigt kan kigge ud. (der er mørkt myggenet i Brio regnslaget.)

Så Trolden har taget valget for os. Hun vil have direkte adgang til frisk luft og gerne kunne se det er lyst når hun skal sove til middag. Vi ville aldrig få hende til at sove til middag i sin seng. Det er i barnevognen det foregår for hun kan godt lide at vide at der er forskel på middagsluren og nat.

Samtidig kan jeg egentlig ikke selv se funktionen af myggenettet, da der jo ikke er nogen insekter og myg, der flyver rundt når det regner.

Troldens barnevogn er derfor super fin med sit IdaT regnslag når det regner:


Trolden på¨vej hjem fra dagpleje. Her skulle regnslaget også på.


Plys skulle også lige have lidt frisk luft inden middagsluren. Så han kom lige en tur udenfor. 


Skulle du selv have lyst til at investere i sådan et lækkert regnslag til barnevognen, så kan det bestilles lige her: klik klik

Regnslaget kan ligesom alt det lækre tøj fra IdaT købes med 10 % rabat:

Kig forbi IdaT's netshop lige her 
benyt koden amba2462bn
så får du en rabat på 10 % på hele dit køb, 
også på deres udsalgsvarer. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com