Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 8. april 2013

Blommemos til babyen (fra 4 måneder)

Min baby har været tidligt igang med mosen, da hun havde brug for supplement til min mælk for at blive mæt. Jeg har derfor forsøgt mig med forskellige former for frugtmos, så jeg er sikker på at hun får en god varieret smag.

Derfor har jeg også været på jagt efter små gode fif, så alt kan laves hurtigt og nemt.

Et fif jeg gerne vil give videre er hvordan man hurtigt og nemt laver blommemos til de små.


Skær 2 blommer over på midten og pil stenen ud. 

Kom lidt koldt vand i en gryde og kog dem i ca 10 minutter. 


Tag blommerne op ad gryden og skrab herefter hurtigt nemt skindet af.  


Kom blommerne i en tallerken og mos de med en gaffel. 


Lækker blommemos til babyen.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com