Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 29. september 2013

God søndag - møde med kagedamerne

Hej derude i blogland

Idag får manden ansvaret for prinsessen, for jeg er nemlig den der er smuttet. Dagen idag står nemlig på kagehygge med en masse skønne kagedamer. Det er længe siden vi har været samlet, så jeg glæder mig rigtig meget til at se dem allesammen.


Tasken er pakket med dagens udstyr. For ja - jeg har meget mere! Det griber nemlig om sig med denne skønne hobby. Idag har vi dog planer om at øve at lave orkidéer.

Jeg har kun lavet orkidéer en gang til min søsters bryllupskage, så jeg glæder mig til at få fif og erfaringer med fra nogle rigtig dygtige damer.

Hvad skal din søndag bruges på?

Måske ud og nyde det gode vejr?

Rigtig god søndag derude bag skærmene!
Share:

6 kommentarer:

  1. Syntes nu dine orkiderer er noget flotte allerede :) Men måske man skulle bruge dagen på at lege med fondanten igen - efter der er bagt pizza og muffins...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :) Bliver da helt stolt når man tænker på jeg aldrig havde lavet orkidéer før :)
      Fik du leget med fondant? Skønt med bagning i køkkenet :)

      Slet
  2. Super flotte orkideer - glæder mig til at se hvad I er endt med efter denne dag. Her står den på kanelsnegle, ansøgninger og eksamenslæsning - og en smule rengøring... God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op en fornuftig søndag :) Er imponeret. Jeg er SÅ dårlig til at være fornuftig om søndagen :)

      Slet
  3. Det lyder nu altså hyggeligt! Hvor gad jeg godt, at jeg kunne gøre jer selskab, men i dag står den på klargøring, rengøring og oprydning af det lille hjem til ejendomsmæglerens fotograf kommer i morgen og tager billeder... Det skal nok blive en udfordring i sig selv at tage appellerende billeder af vores hjem, hvis det ikke skal sælges til en børnefamilie ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid velkommen søde Agnethe :)
      Haha. Ja her er det også virkelig børnehjem. Man tænker bare: Hvor kom det fra?!

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com