Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 26. september 2013

Grove bagels - Økologisk Landhvedemel fra Amo

Til prinsessens fødselsdag holdt vi jo picnic. Til sådan en picnic hører sig sandwich og vi havde derfor været i fuld sving med bageriet herhjemme. Jeg har været så heldig at få lov at prøve Amo's nye landhvedemel og det måtte derfor i nogle lækre bagels til disse sandwich. For at det ikke skulle være ren hvedebagels denne gang, blev der dog suppleret med Amos Fuldkorns hvedemel.




Det kom der disse skønne sandwich ud af.


Herhjemme er vi ret begejstret for Amo's produkter og deres økologiske linje skuffer bestemt ikke. Selvom jeg skiftede lidt af økologien ud med fuldkorn, fik vi nogle super lækre og mættende bagels.

Opskriften på disse bagels har jeg skrevet om tidligere og kan findes lige her. 
Share:

2 kommentarer:

  1. WOW, hvor ser de både lækre og "sunde" ud, + at de jo er edder'pæne!!! Jeg synes aldrig det rigtig lykkes mig, at få mine bagels pæne! Oh well, jeg må prøve din opskrift af ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristine! Det er vist også mere held end forstand når det lykkes at få dem pæne. ;) Det er nemlig ikke lige til. Der gik masseproduktion i dem og så tror jeg man efter et par stykker ender med et mere ensartet resultat.
      Ja sunde ser de ud og de er altså tunge. En af gangen er rigeligt, så der var heldigvis masser af mad til gæsterne.

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com