Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 1. juli 2014

Guldbryllup del 3

Så bliver det sidste indlæg om mine skønne bedsteforældres guldbryllup. Jeg er bare nødt til at vise jer, hvad min søster fik lavet til dem.


Billedet er lånt på hendes blog - Snoretoppen.

Portrættet er tegnet i frihånd ud fra et billede min dygtige svoger har taget. Så de har et super teamwork de to.

Det er helt klart en fordel at være af en kreativ familie. Det er fantastisk at kunne give så personlige gaver. Gaven her fra min søster og hendes lille familie kan dog holde lidt længere end kagen fra mig, men jeg er ikke i tvivl om at begge vækkede stor begejstring fra modtagerne.

Kagen fra mig, kan du læse meget mere om lige her.


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com