Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 4. november 2014

Hjemmelavede dåbsinvitationer med Tatty Teddy (skabeloner)

Så blev der lidt stille på bloggen igen. Jeg kan godt se at bloggen nok i korte perioder vil få lidt pauser, da der med to små børn hjemme kan ske alt mellem himmel og jord. Denne gang var det dog mig, der ikke lige har fået tændt computeren. Jeg løb nemlig ind i en gang brystbetændelse og deraf høj feber og influenza symptomer. Jeg havde så slem migræne i flere dage, at jeg rent faktisk ikke lavede andet end at passe lillebror og kigge ud i luften.

Inden alt dette havde jeg dog fået lavet dåbsinvitationerne til lillebrors dåb, og de var også på vej ud til gæsterne. Jeg har på instagram lavet lidt hints, men resultatet kommer her.


Lillebrors invitationer er selvfølgelig dem til højre. Vi har igen valgt temaet Tatty Teddy, da det også var gennemført for vores bryllup. Vi har en lille svaghed for den lille fyr.

Til venstre dåbsinvitationen fra Troldens dåb for 2 år siden, du kan læse meget mere om overvejelserne bag valget af Tatty Teddy bamsen, samt historien om den lille fyr lige her.

Jeg har samtidig fået scannet skabelonerne ind til begge invitationer, så dem får I da lige her. De er scannet ind på A4 papir, så alt du skal gøre er at forstørre billedet til A4 størrelse og så burde de være klar.





Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com