Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 3. april 2016

Nyt navn og ny adresse, men stadig den samme - Bianca's Kageverden bliver til Home by Bianca

Bloggen er flyttet, beklager ulejligheden - find indlægget her: 
http://homebybianca.blogspot.dk/2016/04/nyt-navn-men-stadig-den-samme-bianca.html

Det der med at være vågen om natten og hele huset sover kan give skøre tanker. Eller det er egentlig en tanke jeg har gået med længe, men det er det der med tiden, når det kræver at bloggen bliver gennemgået for alle indlæg, som har holdt mig lidt tilbage, men nu har jeg skiftet og så må jeg rydde op i indlæggene undervejs.

Beklager hvis du støder på problemer undervejs.

Bloggen ændrer sig som sådan ikke, men da denne blog har eksisteret siden 2010 har den været igennem en udvikling, som betyder at navnet ikke helt hang sammen med bloggen længere.

Jeg laver selvfølgelig stadig kager og mad og det vil selvfølgelig stadig fylde rigtig meget på bloggen, men som dem er jer, der har fulgt mig længe ved, så er der kommet to skønne tidsrøvere til og det bliver derfor ikke så tit, som da jeg i sin tid startede denne blog.

Så bloggen forbliver som den har været de sidste par år, men nu med et mere passende navn. Jeg håber du fortsat vil følge med og ser frem til en blog der passer bedre til mig.


Share:

1 kommentar:

  1. Tillykke med nyt navn :-)
    Jeg kender godt til det med, at ens blog ændre sig hen af vejen.
    Har selv overvejet lidt ændringer.
    Held og lykke med det og en skøn aften :-)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com