Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 6. juli 2011

Walmarts kagehylder, eller lidt af dem

Uh hvor kunne jeg altså godt fylde min kuffet godt op med nogle af de fantastiske nemme produkter de har på hylderne herovre. Men vi er jo kun i Chicago, så der er lang vej igen, når man skal leve de næste 4 uger i denne ene kuffert.

(skal lige siges man ikke må tage billeder i Walmart, men kunne ikke lade være at snyde lidt)




De har også en afdeling, hvor man kan købe muffins to-go og bestille fine kager:


Lidt fik jeg da snoldet, kunne simpelthen ikke lade være:

Share:

7 kommentarer:

  1. Det er et slaraffelland at handle i USA og det sværeste er at skulle begrænse sig - jeg kender ALT til det :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Jeg ER jo GRØN af misundelse Bianca. snyd, snyd, snyd

    SvarSlet
  3. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh det ser spændene ud !!! Det er da vist et sted man ... hurtigt kunne bruge et par timer...

    Hmm kan du ikke sende noget hjem til dig selv... Så behøver du ikke fylde det i kufferten ....

    Hihihi

    Hyggehygge

    SvarSlet
  4. Kan du ikke sende en lille pakke til mig?? -bare lidt af hvert :)
    ser lækkert ud med alle de kageting ..
    Lene

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå at du kunne fylde både din og Rasmus´s kuffert op med alle de skønne ting og sager. Men de skal jo også med hjem og ind i landet, så det ender med at du må sende det i en stor pakke til mig. Knus og fortsat god tur.
    I er savnede, men misserne hygger sig både ude og inde, lige nu er de på natturné alle sammen.

    SvarSlet
  6. Jep, du kan få alt i Walmart. Det er svært at begrænse sig, nå man pludselig kan få alt. Ikke som her i dette lille land, hvor næsten aller forretninger sælger de samme ting.

    God tur tværs over ♫♪

    SvarSlet
  7. Birthe-> Det må du nok sige... Kunne købe det hele! :D

    Kristine-> Det er også bare en drømmetur, der er blevet til virkelighed!

    Marianne-> Jo det kunne der være noget om, men tror ikke det bliver ved med at være billigt, hvis man sender en masse hjem... hehe...

    Lene-> Det er fantastisk... ville ønske jeg kunne tage det hele med hjem :D

    Henriette-> Tak tak.. Ja Danmarks udvalg er virkelig meget lille i forhold til det her.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com