Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 4. juni 2011

Anbefaling af bogen Te og Kager året rundt, Piña Colada the og hyggelig fridag

Igår holdt jeg mig en velfortjent fridag. Skulle egentlig have læst lidt til eksamen, men hoppede over hvor gæret var lavest og tog en hyggedag med min mor, hvor vi fik spist lækker frokost og shoppet. Dejligt.

Min mor havde en gave med til mig. Den kan ses på nedenstående billede - Nemlig bogen Te og kager året rundt. Den er skrevet af ejerne af Kaffe og Thehuset her i Odense og er virkelig hyggelig læsning.
Den kan jeg varmt anbefale, hvis man både er til the og kager ligesom jeg. Bogen er delt op efter årstiderne og giver kageopskrifter og the idéer til den pågældende årstid. Så det skal helt klart prøves af.

Samtidig er Kaffe og Thehuset en af mine ynglingsbutikker i Odense, så kan helt klart anbefale at kigge forbi, hvis man kommer til byen. Den ligger i Vintapperstræde, som også er en af de hyggeligste små gader vi har.

Ellers fik jeg afprøvet min Piña Colada the, som jeg vandt hos Bitten:



Det er en instant the, som kan nydes både i varm og kold tilstandt. Derfor fik jeg linet op med god læsning og smagsprøver af begge slags.

Theen lever virkelig op til sit navn. Dog synes jeg den er for sød til at drikke som varm the, men en god kold isthe er lige som den skal være. Så det er jo dejligt at have noget lækkert at drikke til de varme måneder.

Ellers har jeg fået afprøvet lidt fra sponsorgaverne. Havde et akutbehov for at spise småkager den anden dag og endte derfor med at tage hul på disse:


De smager rigtig godt og mætter en smule, så man ikke ender med at spise alt for mange på en gang, hvilket jo kun kan være et plus.
Share:

2 kommentarer:

  1. Tak for en rigtig hyggelig dag. Godt du er så glad for bogen. Knus mor

    SvarSlet
  2. ejh ejh eeeejh Bianca, den må jeg jo eje :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com