Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 12. juni 2011

Kreativt indslag til 30 års fødselsdag

Manden min har en bror der i fredags fyldte 30 år. Da vi desværre bor et stykke væk, havde vi ikke mulighed for lige at kigge forbi på selve dagen. Derfor var vi igår inviteret til fødselsdag og da han er pebersvend, skulle der tænkes kreativt.

Idéen til nedenstående har vi begge fået, da vi så salt og pebers skilt på vej til træning og hurtigt blev enige om det skulle være noget i den stil, da det jo skulle kunne være i bilen. Manden har derefter skåret til og samlet, mens jeg har stået for malerarbejdet.

Vi synes selv vi udgør et godt team og er helt tilfredse med resultatet. Det var fødselaren heldigvis også. Dejligt når man kan lave noget der glæder.

Lidt billedspam af resultatet og processen: (vi havde tusser med, så man kunne skrive hilsner på)







Share:

3 kommentarer:

  1. hvor blev den bare god :)
    Kram

    SvarSlet
  2. Hej Bianca
    Er klar over, at det er meget længe siden du lavede det her indlæg, men jeg så det for nyligt og tænkte - sådan én må jeg lave til min bror! Mit problem er så bare at finde et sted, hvor man kan få et stort nok stykke pap - hvor dælen skaffede du sådan et?
    Håber du kan hjælpe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Spjæt.
      Selvom det er længe siden svarer jeg gerne. Det er ikke pap vi har brugt, men træ. Sådan noget tyndt noget, som der blandt andet er på bagsiden af skabe. Det kan købes i alle byggemarkeder.
      Håber det kan bruges :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com