Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 20. juni 2011

Overstået eksamen - give away vindere!

Så fik jeg overstået min eksamen på akademiuddannelsen. Det blev til endnu et 10-tal, så er bare super glad og stolt. Samtidig er jeg blevet indstillet til legat på min elevuddannelse, så det er jo bare helt vildt!

Men det betyder jo også at der skal trækkes en vinder i min give-away. Da mine cue cards til dagens mundtlige fremlæggelse var grønne, og det jo gik super godt, ville jeg give lidt held videre, så det blev lodderne også. Derfor så det sådan ud, da lodderne var samlet.



Vinderen af sommerfugle udstikker sættet blev CS alias Christina

og de to thepose kort blev vundet af Trillemus alias Mette

Tillykke til jer begge to! Skriv jeres adresse til mig på smileygirl100 @ hotmail.com.
Share:

4 kommentarer:

  1. Ej hvor sejt..min første vundne give away

    SvarSlet
  2. TILLYKKE, Bianca. Hvor er det flot!! :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Tillykke med det flotte resultat ☺

    SvarSlet
  4. TILLYKKE BIANCAAAA :) Vi rocker joooo ;)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com