Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 18. juni 2011

Vundet give away - hjemmesyslerier

Hvor er min blog da kedelig for tiden. Får slet ikke fulgt med I jer andres heller, da jeg har rigtig meget om ørerne.

Vi har stort set ikke været hjemme nogen weekender uden planer de sidste 3 måneder, så denne weekend er der planlagt hjemmetid. Hvad man da ikke er nødt til for at se sit eget hjem.

Det er dog ikke ren afslapning, da vi jo så skal nå alt det vi ikke har nået de sidste mange måneder. + jeg læser til den sidste eksamen på mandag.

Så idag har dagen stået på tøjvask, fremfinding af tøj til vores ferie, eksamenslæsning, træning, besøg hos skøn veninde, som har fødselsdag og så er det også lige vores 7 års kærestedag. Er ret godt tilfreds med dagens gøremål, men synes faktisk det godt kan være hårdt at have planlagt fridag.

Er samtidig vildt nervøs for eksamen på mandag og synes det er rædselsfuldt at nerver kan påvirke en så meget, så krydsede fingre mandag middag modtages gerne!

Pga. travlheden har jeg slet ikke fået vist jer den give away jeg vandt hos Fru Millas Cupcakes.



Er bare helt vild med indpakningen og det fine kort. Dejlig dejlig pakke! Inden i gemte sig denne fine cupcake bog. Glæder mig allerede til at komme igang med at prøve opskrifter af!

Share:

1 kommentar:

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com