Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 25. januar 2012

Nevøens 2 års fødselsdag - Chuggington kage

Min nevø blev 2 år i går og det skulle selvfølgelig fejres. Vi var nede og spise og ønske tillykke igår, men i lørdags var det hele familien der var samlet til en god gang fødselsdag med boller, varm kakao og selvfølgelig kage.

Ud over de lækreste småkager, mini sarah bernard kager og æbleskiver med chokolade som min søster havde stået for, havde jeg lovet at tage mig af lagkagen.

Da min nevø er helt vild med Tut Tut aka Chuggington måtte jeg havde dem som tema. Den vakte virkelig lykke og min nevø brugte lang tid på at tage togene af og sætte dem på kagen igen. Han mente bestemt ikke at den skulle spises, men da han fandt ud af der var kage i, så gik det jo alligevel.



Indhold: 
- Bunde: Drømmekagebunde
- Fyld: Jordbær mousse og marabou daim mousse
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: MMF og RI
Share:

7 kommentarer:

  1. Årh, hvor er den fin :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Den var bare så super :)
    Han elskede den :) Altid godt med en moster med kage :)
    Kram

    SvarSlet
  3. Den er rigtig sød! Er sikker på, at min ældste nevø også ville være helt pjattet med den :-)

    SvarSlet
  4. Birthe-> Tak! Knus

    Søs-> Er super glad for han kunne lide den :)

    Bettina-> Tak :)

    Piskeriset-> Den var helt sikkert et hit, og de fleste børn i den alder ved jo heldigvis hvad chuggington er :)

    SvarSlet
  5. Har du også lavet togene i MMF, eller har du brugt RCT, skal også forsøge mig med en chuggingtonkage og din er jo så fin :o)
    Men kunne forestille mig at togene er ret tunge...?
    Kh. Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie
      Jeg har også lavet togene i MMF, men ja de er meget tunge. Synes bare umiddelbart det virkede som det nemmeste. Jeg har så stukket 3 tandstikker i pr. tog og masser af RI, så gik det alligevel.
      Pøj pøj med kagen!
      VH Bianca

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com