Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 22. maj 2012

Buzzador - Vanish

Her kommer et lille reklameindlæg.

Jeg er buzzador for Vanish og har i den forbindelse fået nogle af deres produkter hjem til afprøvning.



Når man nu skal teste sådan noget, synes jeg det er vigtigt, at man har fokus på hvad man ønsker produktet skal kunne.

Herhjemme har vi længe været stor fan af deres forbehandler. Selvom vi ikke følger anvisningerne helt, idet det vist er meningen at man skal vaske tøjet efter 5 minutter. Jeg har nemlig den vane at give tøjet forbehandler med det samme, og så bare lade det ligge til næste gang jeg skal vaske.

En af de ting jeg gerne ville teste var hvordan jeg fik pletterne af mandens vinterjakke. Efter en vinter, hvor den har været udsat for al slags vejr, da manden cykler på arbejde, er det bare ikke den kønneste jakke. Det ville jeg selvfølgelig gerne gøre noget ved, så den kan pakkes ned for sommeren og tages frem igen fin og ren til efteråret.

Sådan så jakken ud før:


Jeg gav som altid pletterne noget forbehandling og lod jakken ligge en dags tid. Derefter puttede jeg 100 ml af Vanish OxiAction Gel (den til farvet tøj) ind i maskinen da jeg vaskede den.

Resultatet skuffede bestemt ikke, så det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har brugt den løsning.

Vanish lægger selv op til at man bruge Vanish OxiAction Gel som forbehandler også, så det vil jeg helt klart lade komme an på en prøve næste gang.



Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com