Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 3. august 2010

Ferien der gik...

Inspireret af Koloristas indlæg om alt det med at sætte sig for at man skal nå en masse, vil jeg i stedet for at fokusere på alt det jeg ikke nåede i min ferie, i stedet se på alt det jeg nåede.


Det jeg gerne ville have nået:
- Male vinduer udvendigt både på forsiden og bagsiden af huset (dvs. hjælpe manden med det)
- Rydde op på mit krea-værelse
- Være sammen med gode venner
- Få styr på bedet ude foran huset
- Lave kasser til soveværelse

Har nået:

- Vinduerne: Gavlen foran mangler, ellers er vi færdige, mangler dog at rense overflødig maling af
- Har fået ryddet op på krea-værelset
- Være sammen med familie og gode venner
- Fik styr på bedet i starten af ferien, men det ligner allerede noget der er løgn igen, men synes min indsats er god nok.
- Har fået grundet brædderne, som skal blive til kasser til soveværelset
- Fik malet vindueskarm i køkkenet (har været et i gangværende projekt siden vi flyttede ind)
- Fik lavet en masse the pose kort

Hvor kan man blive overrasket. Har jo nået en stor del af det jeg gerne ville + lidt til. Dejligt!
Er dog ikke helt tilfreds med vi ikke er nået længere med vinduerne, men vejret var super mens vi var på ferie, men knap så super da vi var hjemme igen, så det har der ikke rigtig været mulighed for.

Nu er jeg bare ved at lade mentalt op til at skulle igang med studierne igen. Slås også med sygdom, hvilket er noget rigtig hø, da jeg har haft en del at se til når jeg har haft fri, så håber det snart er overstået.
Share:

1 kommentar:

  1. Du har da nået en masse både ved jeg og kan se.

    Din forhave skal vi nok få styr på med tiden, den vil langsomt tage form er jeg sikker på.

    Må lige finde lidt tid til at komme forbi dig og sætte lidt mere i jorden :-)

    Der skal jo også være noget duft i den til næste sommer.

    Knus.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com