Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 30. april 2011

Påske og skriverier

Så er ugen efter påske ved at være gået. Min påske i år var præget af mine to store eksamensopgaver, så den har foregået foran min computer, men lidt påskehygge er det da også blevet til.

Tog simpelthen hjem til min mormor og morfar. Bilen var lastet godt op med bøger, computer og noter i lange baner og så måtte sæderne i bilen ellers lægges ned, da vores bil er en lille C1'er og derfor ikke den mest rummelige bil. Men det gik og vi kom frem.
Manden blev sendt hjem til sin bror og så blev der ellers hygget om mig mens jeg fik skrevet. Er nået rigtig langt med den største af opgaverne, som var den der var med, så er super tilfreds. Samtidig er det jo skønt at man kan kombinere det med lidt god gammeldags hygge hos bedsteforældrene.

Søndag gik turen så hjem igen, så mandag fik jeg arbejdet på fagprøven og er faktisk ved at være færdig. Men lige som jeg begynder at kunne se en ende på det hele bliver jeg syg. Så denne weekends skriverier er desværre aflyst, hvilket betyder at der virkelig skal knokles igennem når jeg er frisk igen, da jeg stadig mangler 25 sider på den store opgave og skal aflevere i slutningen af maj.

Weekenden før påske fik jeg lidt påskepynt af min søster. Samtidig havde jeg fået en troldegren af min mor, så det fik vi hængt op samme weekend. Så lidt påskepynt har det også lykkes mig at have.

Billedet er desværre ikke så godt, da mit kamera kun ville fokusere på skyggerne og på rillerne i loftet, men synes I skulle se det alligevel.

Det er det lyserøde og grønne/gule påskeæg min søster har kreeret. De to malede æg har jeg lavet sammen med en god veninde et år, hvor påsken var lidt trist for mig og hun mente der skulle kulør på. Hvilket jo kun kan gøres ved at man puster æg :) Så nu fandt jeg ud af hvad de skulle bruges til.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com