Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 23. januar 2016

Give away - Forelsket skål fra Tassenshop.dk

Der er jo det der instagram og her har jeg faktisk en konkurrence kørende lige nu, hvor du kan vinde en fin forelsket humørskål fra Tassen-shop.dk.  - vinderen findes på mandag!



Tassen-shop.dk har de fineste humørskåle, kopper, kande, æggebægre og tallerkener. De har længe stået på ønskesedlen herhjemme og selv om jeg kun har en enkelt skål, er jeg sikker på samlingen kommer til at vokse med tiden, for de har bare det sødeste udtryk.


Skålen du kan vinde er helt i hvid, men de fås også med indvendig farve. Her er det the Grinning bowl med pistaciegrøn farve indeni, som har fået lov at være midtpunkt for Storesøsters og min fredag aftens snack.

Skålen var en fødselsdagsgave fra mine gode venner og sammen med den fik jeg det fineste skærebræt. Jeg er fan og selvom man ikke har stellet, så kan jeg kun anbefale at følge dem på instagram eller facebook, for de laver altså de sødeste illustrationer med skålene, som giver smil på læben.


Konkurrencen er lavet i samarbejde med bloggen Divaen og den lille på instragram @divaenogdenlille og Tassen-shop.dk. Min instagram finder du lige her: @biancasverden
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com