Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 16. september 2014

Tasker til hele familien - Reisenthel Allrounder rejsetaske

I forlængelse af mit indlæg om brugen af pusletaske / puslepung, vil jeg vise jer vores løsning, når vi skal nogen steder, og der skal mere med end der kan være i den lille puslepung.

Vi brugte lang tid og mange overvejelser på at finde den helt rigtige løsning. Jeg blev hurtigt træt af sportstasker, hvor det hele vælter rundt og man slet ikke kan overskue indholdet. Samtidig var det jo ikke lige en løsning at køre rundt med en mindre kuffert hver gang vi skulle ud af døren.

Ved et tilfælde faldt jeg over rejsetaskerne fra Reisenthel. Her var svaret på vores bønner. Tasken er inspireret af de gammeldags lægetasker, så når du åbner dem får du et hurtigt overblik over indholdet. Samtidig fås de i forskellige størrelser og et væld af designs. Du får derfor en rimelig personlig taske og uden det koster en bondegård.

Vi startede med at købe en til Trolden, men er blevet så glade for den, at vi faktisk er endt med at købe en til os hver. Vi valgte at købe den i størrelse L, da vi så samtidig kan have den med på weekend, når vi skal besøge familien. Samtidig kan de stables i bilen og da hver har fået sin egen farve, er det nemt at finde den rigtige både for os, men også for børnene når de bliver lidt større. Du kan dog sagtens nøjes med en M, hvis den bare skal bruges til hverdagsbrug. For 4 tasker har vi ca. brugt 1000 kr, hvilket må siges at være en billig løsning når man får 4 gode store tasker ud af det.

Hvordan ser denne drømmetaske så ud tænker du nok. Det skal du selvfølgelig også se:



Billederne her af af lillebrors og min taske. De er taget da jeg alligevel var ved at pakke til turen til sygehuset.

Som du kan se på første billede er der et stort rum og en masse små rundt i tasken. Man får derfor et hurtigt overblik over taskens indhold. Når den er lukket ser den ud som billedet i nederste højre hjørne.

Lillebror har fået den fine med elgen og den med blomsterne er min. Manden min har fået en i helt sort, da han ikke er til de vilde designs.

Trolden har også fået en med blomster i en lækker blå farve:


Meningerne om denne taske er helt mine egne og jeg har ikke talt med firmaet om at jeg anmelder den. Jeg vælger dog at dele produktet, da jeg synes det fortjener det.

Hvis tasken har fanget din interesse og du skulle få lyst til at se andre designs, så købte vi vores tasker lige her.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com