Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 10. september 2012

Så fik jeg også læst The Hunger Games

Der er visse fordele ved at have en søster, der er boghandler. Hun har helt styr på hvilke bøger man skal læse og låner gerne ud når hun får købt nye til sit "bibliotek"

I juli skrev hun en anmeldelse af bøgerne The Hunger Games. Den kan du læse lige her. Da jeg jo samtidig havde fået besked på at sætte tempoet ned som følge af graviditeten, blev bøgerne sendt med mig hjem, så jeg havde noget at underholde med. 

Billedet er tyv-lånt fra søsters blog


Hvis du ikke allerede kender til bøgerne, så smut ind forbi hendes blog og læs anmeldelsen. Jeg slugte dem på et par dage. De fanger virkelig og man har svært ved at slippe dem igen. 
Share:

4 kommentarer:

  1. Er helt enig med dig - jeg har læst dem 2 gange indtil nu, og må tvinge mig selv igang med noget nyt :$

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. Har heldigvis ikke problemer med at komme igang med noget nyt. Elsker at læse. Mit største problem er som regel tiden ;)

      Slet
  2. Hm, måske jeg så alligevel skulle kaste mig over dem, troede ikke lige at de var noget for mig :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at læse anmeldelsen. Det er ungdomsbøger, så man skal være sikker på det er noget der giver en nok ud fra den måde man oplever en bog :)
      Knus

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com