Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 21. juli 2013

Buzzador - Storytel.dk - Der lyttes og lyttes

- jeg tester Storytel.dk #storyteldenmark #buzzador 

Læs meget mere om dette i mit indlæg her

Som skrevet i mit tidligere indlæg er jeg ret så glad for lydbøger. Derfor synes jeg Storytel.dk har fat i noget af det rigtige. 

Jeg har nu lyttet og lyttet 

- der bliver lyttet når jeg kreahygger


- og der bliver lyttet på stranden


- og der bliver lyttet alle mulige andre steder. 

Det jeg synes er det smarteste er, at selvom det er en online service, kan man hente bøgerne til en offline version og dermed høre dem selvom man ikke har net. 

Hvilket jeg brugte en del på ferien til Kos. Hvor smart er det ikke lige at man kan høre lydbog på stranden mens lillepigen tager sig en lur?! 

Samtidig er jeg meget begejstret for boghylden hos Storytel.dk. Her kan man løbende gemme de bøger, som man gerne vil høre på et senere tidspunkt. Er der derfor en bog man gerne vil høre, men man allerede er igang med en, så er det bare med at ligge den på boghylden. Smart, smart. Jeg glemmer altså tit de bøger, som jeg gerne ville igang med senere. Når jeg så er færdig med en bog, er det ofte noget af et projekt at finde frem til den næste. 

Desværre er jeg ikke en af dem der kommer til at fortsætte hos Storytel.dk efter denne prøveperiode og den eneste grund hertil er prisen. 99 kr for en måned kræver altså at man hører mindst 1 bog om måneden og det er ikke altid tiden er der til det herhjemme. Især ikke med en lille trold på snart 11 måneder. Så havde det været lidt billigere havde jeg nok været klar, men på nuværende tidspunkt føler jeg ikke, jeg ville få nok for pengene. 

Så stor ros til produktet og ris til prisen. 

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com