Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 24. juli 2013

Sommerhygge hos forældrene

Der har været gjort godt brug af planlægningsværktøjet her på bloggen de sidste par uger. Vi har nemlig ferie og ud over et lille smut til Kos, nyder vi den danske sommer i stor stil. Samtidig har vi masser af husprojekter igang (som jeg har også har hintet lidt til tidligere), men resultatet heraf må vente lidt endnu. 

Herhjemme er vi gået ind i sidste uge af ferien og vi kunne sagtens klare meget mere. Som husejer når man vist aldrig det man gerne vil, og vi har heller ikke set en dansk strand endnu. Så vi må se hvad vi når henad vejen. 

En ting, der er obligatorisk når sommeren kører på sit højeste er at komme ud og besøge andre og grille. I søndags var vi derfor et smut forbi mine forældre. Det var hygge i stor stil og jeg har fået lidt lækkerier med hjem. Mor og jeg var nemlig på rov hos en af deres naboer (vi havde selvfølgelig fået lov), så der var kirsebær i lange baner. Desværre er de endt i mit køleskab og ikke kommet så meget videre, så det skal jeg vist lige have kigget lidt på. 



Min nevø og svoger fik også kigget nærsturderet fiskene i gadekæret. 


Håber I også nyder den danske sommer derude i blogland. Jeg kan i hvert fald se på min blogliste, at mange holder ferie, så det er jo skønt. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com