Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 3. september 2012

Århus - Kunst og Køkkentøj

Manden og jeg var jo et lille smut forbi Århus, da vi var på sommerferie i Jylland.

Her ligger en af Kunst og Køkkentøjs butikker og jeg kan simpelthen ikke lade være med at stikke næsen derind, når vi kommer forbi. Ved godt tingene er lidt dyrere, men man er også sikker på at få en god kvalitet med hjem.

Jeg køber dog aldrig særlig meget, selvom det frister i stor stil, men lidt ender jeg altid med at tage med hjem.


Madeleine forme, så jeg kan forsøge mig med at lave Madeleine kager.

Mini muffinsform i silikone, som jeg allerede på daværende tidspunkt havde en plan med. Meget mere om det senere.

Sprøjteposer kan man aldrig få for lidt af, så der røg da også lige en rulle af dem med.

Herudover købte jeg en tyl til når der skal sprøjte macarons ud på bagepapir. Den var dog en gave til min søster, da jeg vidste det var noget hun kunne bruge. 
Share:

6 kommentarer:

  1. Jeg tør slet ikke at gå ind sådan et sted, jeg ved at jeg kommer ud med alt for meget :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Går også kun derind når jeg har manden med ;) Så kan han da holde mig lidt i ørerne ;) Knus

      Slet
  2. uuh nogle skønne sager du fik med hjem. Jeg vil selv heeelt vildt gerne have sådan en madeleine fidus! Jeg har aldrig været i kunst og køkkentøj biksen, men nu kan jeg snart heller ikke holde mig derfra mere :) Jeg må vist snart afsted ;) Altså en dag hvor jeg ikke lige ved hvad jeg ellers skal bruge MANGE penge på ;) for det kommer jeg helt sikkert til :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh de har fine fine ting. Så pas på! ;) Man skal i hvert fald ikke gå derind uden at have råd til bare lidt ;)

      Slet
  3. Uhh, ja, de er forfærdelige sådanne steder.
    Sidst jeg var der, kom jeg derfra med én ting - dét er jeg ret stolt over :P (en hævekurv, til 100kr).

    Jens har fortalt om en 100 år gammel køkkentøjsbutik i Paris...I samme åndedræt sagde han også, at vi ikke skulle til Paris igen forløbig. hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvordan pokker lykkedes det dig at nøjes med 100 kr?! Det er mig en gåde ;)
      Uh.. jeg vil til Paris. Var det nu vi tog afsted?! ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com