Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 23. september 2012

Fødselsdag - endnu et år er gået

Så er endnu et år gået og igår kunne jeg derfor fejre fødselsdag sammen med min søster, nevø og lillepigen.

Desværre måtte min mand passe jobbet og da søsters kæreste samtidig var på kursus, havde vi valgt at fejre dagen med børnene og så se hvad vi fandt på undervejs.

Derfor blev det ikke til den vilde fødelsdagsfest, men istedet nogle hyggelige timer med nogen af dem jeg holder allermest af.

Jeg synes det er virkelig mærkeligt at tænke på, at jeg i år kunne fejre fødselsdag med den nye titel som mor. Især fordi vi sidste år ved samme tid kun netop havde snakket om at blive forældre. Det sidste år er bare gået SÅ stærkt, og jeg må indrømme jeg til tider har svært ved at følge med.

Titlen bliver dog nydt og idag har Amilia og jeg puttet længe i sengen og slapper nu af på sofaen. (manden snupper nemlig også lige en søndagsvagt)

Håber I har haft en god weekend allesammen.


Share:

6 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig dag... krammmmm

    SvarSlet
  2. TILLYKKE og det lyder som en dejlig dag, at være sammen med dem vi holder mest af er jo det bedste :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com