Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 8. oktober 2013

Frisk pust til kommoden på børneværelset

Jeg har længe gået og tumlet med idéen om, at få piftet kommoden til Amilias tøj lidt op. Da jeg er bidt af Peter Plys og prinsessens ynglings bamse også er Peter Plys, var det oplagt at tage udgangspunkt heri, da jeg tænkte design og farver.

Min første tanke var at finde noget tapet med Peter Plys og komme på skufferne, men jeg kunne bare ikke finde det helt rigtige. Derfor smuttede jeg på amazon.co.uk og fandt hurtigt nogle wallstickers med Peter Plys, for så kunne de da komme på.

Desværre passede målene på wallstickersne slet ikke med de oplyste, så jeg måtte igang med at lede igen. Det lykkedes da heldigvis til sidst.

Derudover var jeg nået frem til, at der altså skulle farve på og ikke en masse pastel, men farver med spræl.

Jeg har derfor været i vores byggemarked og købe 2 farveprøver i en skøn blå og grøn farver. Resultatet er jeg super godt tilfreds med, og jeg går allerede og pønser på mere farve til prinsessens værelse.


Share:

4 kommentarer:

  1. Ser super ud, og fedt at det ikke er de gængse pige-farver du har valgt (selvom om jeg nok selv ville gå totalt amok i lilla, hvis der en dag skulle indfinde sig en lille pige på matriklen :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Kan berolige dig med at det meste andet er lilla herhjemme. Jeg ville gerne have kontrasten og har også en idé med noget lilla maling inden så længe. Skal bare lige have tiden til det. :) I min verden er klare skønne farver et must :)

      Slet
  2. Det ser super cool ud søde Bianca :D Det kunne jeg også godt finde på at gøre, når vores kommode kommer til at se slidt og ramponeret ud - indtil videre tror jeg kun at manden min går med til at jeg sætter klistermærker på ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror heller ikke jeg havde gjort det med en ny kommode, men det er en arve kommode og bliver vi træt af farven på den bare males om ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com