Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 30. januar 2011

Kunst på væggen

Camilla med bloggen hverdagshjem har spurgt hvad vi medbloggere har på vores vægge. Her må jeg bare være med, for er SÅ glad for den indretning vi har fået lavet i vores lille hus.



Først og fremmest skal dette skønne billede nævnes. Det er malet af min søster med bloggen Snoretoppen. Man kan se alle hendes fantastiske billeder på hjemmesiden: galleri-micha.dk.

Jeg har selv bestilt motiv og farver og indkøbt lærred og havde egentlig ikke helt forestillet mig hvilket arbejde dette kæmpe projekt ville give hende. Men det lykkedes og hun ramte plet! Det er det første man ser, når man går ind i vores stue da det fylder hele endevæggen. Det bliver kommenteret hver gang vi får besøg af nye mennesker og jeg er bare SÅ glad for det.



Den anden side af stuen er prydet af et kæmpe USA kort, da vi er ved at planlægge en tur over there, og det derfor er en stor motivationsfaktor til at spare penge sammen og få planlagt en fed tur.



Ellers har jeg endnu et værk af min søster. Hun har nemlig været så skøn at efterkomme et stort ønske hos mig - nemlig at få tegnet min brudebuket. Den er bare blevet rigtig flot, og det er helt sikkert et billede der vil følge mig. Jeg har skrevet om det tidligere, hvor man kan se mange flere detaljer på billedet. Se dette indlæg.

Sidst men ikke mindst har manden min eksperimenteret og fået lavet vores bryllupsbillede som stor plakat. Det er lavet med en masse små billeder, hvilket jeg synes er super fedt! (kunne så ikke undgå at få genskær og mig selv med på billedet)

Billedet er taget af min søsters kæreste, som var så sød at tage billeder for os hele dagen på vores bryllupsdag. Det er helt sikkert en gave man ikke sådan lige kan få ellers. Han er uddannet Film & TV produktionsteknikker og hans hjemmeside kan ses her.



I gangen har vi fra vores bryllupsrejse dette billede. Det er en kærlighedshistorie fra det gamle Egypten tegnet på papyrus. Har historien et eller andet sted, men kan selvfølgelig ikke lige huske hvor. Skal lige nævnes at vi var i Cairo på bryllupsrejse. I ringene i siderne står vores navne, dvs. til venstre står der Rasmus og til højre Bianca ved siden af henholdsvis manden og damen. Nederst står vores efternavn.

Sidst men ikke mindst har jeg dette skønne delfin billede på mit værelse - jep har nemlig eget værelse, da jeg jo skal have plads til al mit kreative rod + kunne lukke døren når det er læse tid (uddannelse).
Det er endnu en kreation fra min søster, som hun har malet i 2004. Hmm... har alligevel en del hun har lavet - men hun er jo også super dygtig!

Når man tænker på hele den ene langvæg i vores stue er udelukkende vinduer, synes jeg faktisk vi har rimelig meget på væggene. Men det er jo også det der giver personlighed, så jeg er helt sikkert glad for de valg vi har sat på væggene, men kunne dog sagtens have mange flere. Har bl.a. nogle fine billeder af vores katte, som min søsters kæreste har taget, men har simpelthen ikke plads til dem nogen steder.
Share:

1 kommentar:

  1. hvor har du egentlig vildt mange af de billeder jeg har lavet hængende :)
    Det er bare skønt med lidt udfordringer :)
    Knus

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com