Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 12. marts 2011

En aktiv uge

Hold da op hvor har jeg / har jeg haft en aktiv uge.  - Er jo begyndt at træne en del og det hjælper rigtig meget på min ryg, der næsten er tilbage i normal tilstand. Samtidig bliver man altså lidt afhængig af den energi, man får ud af at træne, så det er helt sikkert noget, der bare skal fortsættes med.

Ellers har jeg haft en del aftaler, som har gjort at jeg ikke rigtigt har set så meget til mit hjem. Når jeg endelig har været hjemme har jeg siddet lige her - foran computeren, da jeg er begyndt på en af mine store pukler dette forår, nemlig fagprøven. Da jeg føler den er nemmere at komme igennem end afgangsprojektet, er jeg startet her, da jeg kun har haft et par timer her og der til at kigge på den og afgangsprojektet kræver vist mere fordybelse end det.

Nåede dog, som det kan ses i et tidligere indlæg at få lavet den kage jeg skyldte på arbejdet, efter min karakter i januar - så det var vist også ved at være på tide.

Ellers har jeg den evne, at når jeg først har travlt, har jeg rigtig svært ved at sidde stille og jeg virker total forvirret. Dette har mine omgivelser moret sig en del over denne uge, men hvad - jeg har nået det jeg gerne ville og er super tilfreds med mig selv. Ikke mindst efter idag, for stod nemlig op da manden tog på arbejde og har siden arbejdet på min fagprøve. Er nu 1/3 igennem og er rigtig godt tilfreds med det jeg får skrevet.

Så bør jeg vist få slappet af inden resten af dagen skal bruges med nogle skønne medbloggere til madbloggertræf!

Da jeg synes det ligesom hører sig til at have vise et billede for at pifte indlægget lidt op, får I lige et billede af min skønne kat Tula, der vist kunne lære mig noget om at slappe af:



Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com