Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 3. februar 2015

Den søde badetid

- Dette indlæg er sponsoreret, men meninger og holdninger er helt mine egne. 

Kender I de der situationer, hvor den stille, rolige og hyggelige badetid med baby pludselig bliver et mareridt, hvor man forsøger at holde baby, mens vandet sprøjter til alle sider og håndklædet selvfølgelig ikke lige er inde for rækkevidde?!

Den situation har vi tit haft med Trolden. For det første har vi været nødt til at have badekaret på vores køkkenbord, da jeg desværre slås med en dårlig ryg. Så for overhovedet at have overblik over situationen har jeg måtte have hende op i en overskuelig højde, som egentlig også var lidt for høj. Samtidig har jeg altid endt med et halv vådt håndklæde, da det lå ved siden af badekaret og derfor ALTID blev vådt fordi baby sprøjtede med vandet i ren glæde og begejstring. Resultat: baby hygger sig og mor stresser over vand og usikkerhed med at holde baby oven vande.

Derfor var begejstringen stor, da jeg fik muligheden for at teste Puj Flyte - et stks transportabelt babybadekar til håndvasken, samt Hug badehåndklæde.


Begejstringen var stor hos både baby og forældre, da badekaret kom i brug. Det støtter rigtig godt op om baby og selv storesøster på 2 år syntes det var helt fantastisk at kunne få lov at vaske lillebror på maven. Lillebror nyder bare at være midtpunkt for en hyggestund, der er endt med at involvere hele familien med grin og store smil.

Det smarte ved Puj Flyte er, at det ikke fylder ret meget. Vi havde det derfor med hjem til svigerforældrene til jul, og her er altså tale om en bil med læs på. Vi skulle være afsted i en uge med alt hvad der hører til af udstyr til en tumling på 2 år og en baby. Samtidig skulle alle julegaverne også klemmes ind og nu fik mor her den geniale idé at badekaret, da også skulle med. Det skulle jo være transportabelt.



Ikke de bedste billeder, men mon ikke en proppet bil er en meget god betegnelse. Inden i alt det her gemmer sig et badekar, som faktisk var det mindste problem at få ind. Det bliver helt fladt og kan derfor komme ind i stort set alle sprækker.

Nu har vi en ret stor håndvask. Storesøster som jo er 2 år kan sagtens komme i bad i den uden problemer. Jeg var derfor noget spændt på hvordan det ville gå i svigerforældrenes lille køkkenhåndvask.


Ingen problemer her. Igen støtter badekaret baby og han nød igen at være midtpunkt.


Nu var der også lige det der Hug badehåndklæde. Virkelig lækkert og blødt badehåndklæde, som er nemt at pakke baby ind i efter badetid.

Den bedste demonstration af håndklædet funktion, er nok at vise jer denne. Billede af lånt her.

Så kan det da ikke være nemmere at bade baby selv og samtidig have lækkert blødt håndklæde lige ved hånden.

Det eneste minus jeg kan finde ved badehåndklædet er desværre nok prisen. Hvor badekaret ligger i et super fint prisleje, er det her lidt en dyrere model. Havde jeg haft det mellem hænderne og mærket for lækkert og blødt det var først kunne jeg sagtens købe det, men uden det kendskab ville jeg nok ikke have gjort det. Jeg går dog og overvejer, at købe den større model når først lillebror er vokset ud af babyhåndklædet. Det er da lidt ekstra luksus til mit guld.

Her til sidst vil jeg lige slå et slag for Andemors Verden. Vi elsker vand herhjemme og er I ligesom os nogle rigtige badedyr, så kig forbi og se alle de lækre produkter, som med garanti vil vække glæde os alle børn (også os store). 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com