Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 24. juni 2010

Sommerklar og indkøb

Kom lige til at smutte forbi Søstrene Greene og se hvad jeg fandt til samlingen:

Min søster, Micha har spurgt om jeg ikke kunne kigge efter sødt papir når jeg alligevel er ude og shoppe, så da jeg faldt over det nedenunder måtte jeg jo høre om det var noget for hende. Det var det, så nu er det købt lidt til hende til vi ses.

Det jeg egentlig skulle ud efter var det her:

Lydbøger til MP3'en. Så nu er jeg klar til sommer og sol. :D
Share:

2 kommentarer:

  1. Ihh for nogle fine indkøb du har gjort og det er altid godt med lydbøger! Jeg skal altså også have anskaffet mig et anlæg, der kan afspille mine mp3 lydbøger ellers kan jeg kun høre dem på computeren... men god fornøjelse med det hele :D

    SvarSlet
  2. dejligt du vil gå på kig for mig :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com