Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 26. juni 2010

Honningkager

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 10. december 2009:





















Dagen efter mit småkageeventyr med min veninde, fik jeg da lige lavet honningkagerne også...

De blev lavet med alm. str. udstikkere og der blev så ca. 150 småkager... Da jeg var færdig var der 140...

Manden min var så flink at hjælpe med at manøvre rundt i vores lille køkken med kager og smeltet chokolade... For pyntes med det samme skulle de da...
Næste gang skal jeg prøve af med at de får lidt fugt efter bagning, så de kan blive lige så bløde som bagerens...
_______________
Kommentar: Se næste forsøg her
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com