Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 3. juni 2010

Har fået en award

Kan forstå denne award har været vidt omkring herinde i blogland, så er super glad for den er endt hos mig. Tusind tak søs - Micha fordi du tænkte på mig!

Regler er følgende når man modtager awarden:
1 - kopier awarden ind på din blog, for at vise at du har fået den.
2 - tak, og link den der har tagget dig.
3 - link/tag 7 andre , og spred lidt glæde hos dem du giver den til.

Fortæl 7 ting om dig selv:
1 - Jeg har en tvillingesøster - Micha - Hun er super kreativ og rigtig dygtig til at tegne og male - se hendes portrætter her
2 - Jeg blev gift sommeren 2009 og min mand og jeg er "forældre" til Tula og Gismo, vores skønne katte.
3 - Jeg elsker at være kreativ, hvilket har betydet jeg har mit eget værelse i vores hus fyldt med alverdens gode ting til dette. - og selvfølgelig roder køkkenet med alle mine kageting. ;)
4 - Jeg er udlært bankrådgiver, men er pga krisen startet forfra og er nu igang som revisorelev.
5 - Jeg er tidligere svømmer og danser - og er som en masse andre blevet bidt af zumba.
6 - Jeg drømmer om at rejse - lige nu er den store drøm en tur til USA med min dejlige mand.
7 - Min bil er af mine skønne venner blevet døbt RacerMarie - hun er senere blevet "mor" til Bumle, som drømmer om at blive bæltekøretøj, så jeg kan komme ud af vores vænge når det sner. (Okay, det er en meget intern joke, men Bumle er en bamse min veninde har syet til RacerMarie, fordi hun kom til at holde ved siden af en RacerSmølf - samme slags bil, men anden farve)

Jeg tagger:
Tror den har været ved de fleste blogs jeg følger, men vil da alligevel tagge nogle af de blogs, som betyder noget i mit liv:

Virkeligheden er en illusion - Min skønne og kreative veninde Christina.

Agnethe - about a girl - En skøn pige, som glæder mig ved jeg må følge hendes liv.

Mettes kagedrømme - En stor inspirationskilde til den fantastiske kagehobby.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com