Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 23. juli 2010

Give away og flere genbrugsfund

Så fik jeg endnu en gevinst ind af døren - har vundet denne fine give away hos Gaia. Den er jeg rigtig glad for og den er bare super fin. Hun havde endda pakket den super fint ind, så det er jo bare dejligt at få sådan en gave ind af døren. :D




Idag har Søs, mor og jeg været på genbrugstjagt igen. Det blev til disse skønne ting. Te-koppen er bare lige mig. Elsker te og hyggen omkring det at drikke te, så det er jo bare en super fin en. Tørklæderne synes jeg var rigtig fine og er sikker på de passer godt ind i klædeskabet. Fik også købt nogle glas til vores samling; Samler på nogen bestemte vin og div. glas. Så det er bare rigtig dejligt når man finder nogen. (Har ikke lige fået taget billede af dem)

Share:

1 kommentar:

  1. Hej Bianca
    Godt at nålepuden er kommet frem.
    Jeg synes det er så hyggeligt at mit lille broderiværk nu står i et fremmed hjem og pynter!
    Kh Gaia

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com