Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 11. juli 2010

Loppefund

Har haft en super dejlig dag. Vi er tre vennepar, der ses sammen og idag skulle vi på Ørbæk marked. Vi startede ud med en super lækker brunch og så afsted til markedet.

Jeg kom hjem med dette skønne stativ. Så nu skal jeg bare have malet det og fundet nogle fine tallerkner og så har jeg mig et super fint kagestativ.





I foråret var jeg med min søster, hendes kæreste og søn på Døllefjelde Musse marked og der kom jeg hjem med disse skønne knager:

Da vi er igang med at lave vores køkken om og længe har manglet knager derude til, ville jeg gerne have nogen, der havde karakter. De her var først sølvfarvede, og dem der solgte havde to af dem. De lå så i min taske og rodede rundt, mens vi gik rundt og det resulterede desværre i at de blev meget risede. Heldigvis kunne min søsters kæreste spray male dem og nu passer de meget bedre ind i vores køkken.


Share:

2 kommentarer:

  1. det ser drøn smart ud det stativ :)
    jeg vil også finde fine loppefund... :)
    er også super glad for min knage, har dog ikke hængt noget på den endnu haha :)

    SvarSlet
  2. Hmm så må vi jo også ud og lede efter skønne tallerkner til dit skønne stativ, vi må altså se lidt mere på loppemarkederrundt om.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com