Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 25. juli 2010

Julesmåkager

Så sidder jeg her igen. Er da vist ved at udvikle et søvnproblem.

Her kommer lidt fra den gamle blog, skrevet den 29. november 2009
- I kan sikkert regne ud at jeg er nået til jul i oprydningen af bloggen ;)

Så lykkedes det også at få bagt julesmåkager.Min veninde Anne kom forbi, så vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag med julebag og julemusik. dejligt!


Jeg havde læst i gamle juleblade og fundet en grundopskrift, der kunne bruges til 4 forskellige slags kager.Vi lavede dog kun 3 forskellige.
Det blev til pebernødder, jødekager og Windowcakes.

Windowcakes er helt sikkert blevet en ny favorit. Den havde jeg slet ikke prøvet før.

Der er desværre ingen billeder af pebernødderne.












Jeg fik også lavet dej til honningkager, men den skulle lægge et døgn, så nu må vi se hvor gode de bliver. (edit: læs om dette her)
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com