Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 8. juli 2010

Kagepause

Som I nok har kunnet se ud fra mine indlæg, har jeg holdt en lille kagepause.


Pausen er dog ikke slut endnu. Jeg holder nemlig sommerferie, og selvom jeg troede den skulle holdes hjemme, bliver det ikke til mange dage alligevel. Men det skal man jo ikke brokke sig over. Det betyder bare at, der er nogen, der vil bruge deres tid sammen med mig. :D


Men er gået lidt i kort land, får foldet en del af alle de theposer, jeg har fået samlet sammen, og det er ikke få. Har heldigvis nogle skønne mennesker omkring mig, der samler til mig også.




Men ellers er jeg kommet igang med lidt nye bøger. Den ene er på engelsk og er lidt julet på forsiden (den blev købt på vores juletur til London), men syns ikke den virker julet.


Den anden har jeg i ørerne, dvs. jeg har den liggende på min mobil. Den er super spændende og har resulteret i at jeg render rundt med høretelefoner i ørerne selv derhjemme.


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com