Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 22. maj 2013

Jeg tester Osuma.dk - vind 1 års forbrug af dagligvarer

Osuma.dk er et online supermarked, hvor man stille og roligt kan sidde hjemme og bestille sine dagligvarer over nettet og få leveret til hoveddøren. Umiddelbart lyder det jo super smart, især fordi de fleste børnefamilier, som os herhjemme, har travlt med arbejde, hente børn og alle de andre praktiske gøremål en hverdag er fyldt op af. Derfor glæder det mig at jeg har fået lov at prøve dette fine koncept af, som I derfor nok skal komme til at hører meget mere om. Du kan læse meget mere om konceptet lige her.

Mens I venter på min vurdering af ovenstående synes jeg da I skulle tage at smutte ind forbi osuma.dk og tjekke deres konkurrence ud hvor en heldig vinder har mulighed for at vinde 1 års forbrug af dagligvarer. 


Læs meget mere om konkurrencen lige her og smut ind forbi deres facebook side og deltag ved at trykke her. Vinderen bliver trukket den 1. juni, så skynd dig ind og deltag!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com