Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 18. maj 2013

Lidt om madplaner uge 19 og uge 20

Manden min ryddede for et par uger siden op i vores fryser og frem kom en masse rester. Det er derfor ikke de mest spændende madplaner jeg kan dele ud af. Faktisk tror jeg, jeg helt vil lade være, for har slet ikke skrevet op hvilke rester vi har spist hvilke dage.

Derudover har vi også været hjemme ved familien en del dage, så der er det ikke os der har styret maden og det er blevet nydt i stor stil. Så lidt kedelig mad hjemme og spændende ude de sidste par uger.

Jeg havde jo også indført burger fredag, hvilket er et kæmpe hit hos manden min. Det kører faktisk de fleste fredage, men der har også været en del fredage, hvor vi ikke har været hjemme. Ved dog jeg har en del idéer og inspiration liggende på anderledes måder at lave/servere burgere, så det skal der nok komme meget mere om senere.

Vil lige benytte indlægget til at vise et billede af lidt skøn nostalgi, som en bageentusiast som mig virkelig sætter pris på.  Du kan læse meget mere om den fine bog lige her.



Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com