Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 6. juni 2013

Burgere med kødsovs - Sloppy Joes

Denne burger er hentet fra Newyorkerbyhearts skønne skønne kogebog. Jeg var nemlig så heldig at få købt en, som Birthe har signeret til mig. Det betyder utroligt meget for mig, at jeg har mødt denne skønne kvinde og at jeg nu har sådan et fint eksemplar stående på hylden i køkkenet.

Sådan en kogebog skal jo ikke bare stå og pynte. Den skal skam også bruges, og da vi jo er blevet helt vildt glade for USA efter vi var derovre, måtte en af burgerne til burgerfredag være Birthes udgave af Sloppy Joes.

Da vi desværre ikke nåede at lave burgeren en fredag, men havde handlet ind til den, blev det hele pakket ned og taget med hjem til min søster, da vi skulle på besøg. Jeg smuttede derfor i køkkenet sammen med min svoger og fik kreeret denne lækre burger til os.



Burgerbollerne er hjemmebagte og opskriften findes som altid lige her.

Jeg vil ikke gengive opskriften fra kogebogen her, men blot sige køb bogen! Det vil du ikke fortryde.

Newyorkerbyheart har selv givet en anden version af sine Sloppy Joes lige her, som du jo passende kan hente inspiration i indtil du får købt bogen. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com