Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 7. juni 2013

Sådan kan en barselsdag også bruges

Jeg er jo godt nok begyndt at arbejde igen, men ikke på fuld tid. Jeg havde derfor dagen idag til at nå alle de der ting, som jeg skal lære at putte ind i hverdagen, når jeg starter op på fuld tid igen. Men indrømmet ja - så går alting bare lidt langsommere når man går rundt derhjemme i barselsboblen.

Derfor besluttede jeg idag at tage billeder af min dag, for at se hvad jeg rent faktisk når sådan en dag. Det kom der nedenstående samling ud af. Efter at have set det igennem, er jeg egentlig ganske godt tilfreds med indsatsen. Er bestemt heller ikke færdig med at nå alt det jeg skal, men det må gøres når prinsessen er lagt i seng.


Dagens to-do hed:
- Lave müsli
- Træne
- Vaske tøj - vaske meget tøj - pletrense tøj
- Forså lidt til højbedet.
- Høste lidt fra højbedet.
- Tage imod udestue

Jeg nåede:
- ikke at lave müsli
- at træne!
- at vaske tøj og er bestemt ikke færdig endnu
- at forså til højbed
- ikke at høste fra højbed, men kan da nås endnu
- at tage imod udestue
+ Luge ukrudt i halvdelen af vores store bed ind til naboen

Dagplejen ringede kl. 14, at Amilia var ked af det og gerne ville hjem. Så derefter har tiden været hendes og så havde jeg en god veninde der kiggede forbi. Så er ganske godt tilfreds med resultatet for dagen. Så når åbenbart lidt alligevel på sådan en dag.

Så er det bare med at blive klar til weekenden. Der er jeg ikke helt nået endnu, men det skal nu nok komme.

Hvad med dig? Nået det du gerne ville? Klar til weekend?

Jeg vil i hvert fald ønske god weekend herfra. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com