Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 31. marts 2015

God påske - Tag naturen med hjem

Jeg har fået tilføjet endnu en tidsrøver på programmet. Som mange af jer allerede ved, er jeg kommet på instagram. Det stjæler virkelig meget tid og man får alt for mange gode idéer, for det er en stor pakke af inspiration til to-do listen. (jeg hedder @biancasverden derinde)

Samtidig har jeg fået et helt nyt syn på mit hjem. Med to små børn kan man godt føle at ens hjem kun er rod, rod og mere rod, men det er det bestemt ikke. Det er kun fordi detaljerne drukner i helheden og det er her man skal hente energien og overskuddet.

Hvor vil jeg så hen med det?! Jo jeg har nemlig været så heldig at vinde bogen Tag Naturen Med Hjem af Pia Krøyer og Christina B. Kjeldsen netop i en konkurrence på instagram. Så midt i den dejlige forårssol vi havde midt i marts måned tog jeg bogen i nærmere eftersyn og den er bare god. Her bliver der skabt et smukt og overskueligt fokus på hvordan vi får et hjem fyldt med alt det naturen kan bringe.

Jeg har indtil nu kun nået forårsdelen og her er der stort fokus på forspiring og hvordan det gøres nemt og overskueligt. Her er jeg allerede igang, men det der fangede mig var tankegangen. Jeg kiggede derfor op fra den fine bog og ud i min have og her fik jeg øje på en stor birkegren, som ligger midt i det hele.

Ja hvorfor har jeg så en stor birkegren liggende der tænker du nok, men den faldt jeg såmænd over da vores gartnere her i ejerforeningen havde beskåret træer og den måtte kunne bruges til et eller andet.

Sammen med lidt violer og et par påskeæg pynter den derfor nu fint herhjemme.


Jeg er solgt og elsker allerede at få naturen ind i stuerne. Det giver nyt liv og så kan jeg bedre glemme rodet for en stund.

Måske du kan nå at fange dig et par birkegrene og lave din egen lille rede. Alt du derudover skal bruge er lidt ståltråd på rulle og så er det bare med at sætte igang.

Jeg laver gerne en diy hvis det skulle blive efterspurgt.

Rigtig god påske!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com