Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 1. april 2015

Aprilsnar, men det var ikke 1. april...

Faktisk ret komisk at mit dejlige forårs, påske blogindlæg var sat til at udkomme igår, hvor vi hele dagen havde haft snevejr her på Fyn. Den havde jeg ikke lige set komme, da jeg planlagde dette. For jeg planlægger lidt mine indlæg. Når man pludselig har idéer til alt for mange blogindlæg på en gang, er det rart at kunne dele dem lidt ud.

Igår blev bestemt ikke en typisk forårsdag.

Jeg går rundt og er småsløj, så manden var stået op med begge børn. På et tidspunkt kommer han ind til mig og siger det sner og der allerede ligger et godt lag sne udenfor. Min første tanke var bestemt at det måtte være en aprilsnar. Da min datter på 2,5 år derefter kommer løbende ind og fortæller hun skal ud og kælke, er jeg faktisk lidt imponeret over han har fået hende med på spøgen, lige indtil jeg kommer i tanke om at det ikke er den 1. april, men den 31. marts. Så kom jeg faktisk temmelig hurtigt ud af sengen, for det måtte jeg se.



Noget af det første vi gjorde i starten af marts var at få vores trampolin ud af vinterhiet. Så det var bestemt ikke sådan et billede jeg havde forventet at se.

Når den sidste dag i marts byder på snevejr og vi allesammen er hjemme, var der ingen tvivl. Børnene fik flyverdragter udenpå nattøjet og så afsted på kælketur.

Vi havde sjovt nok kælkebakken for os selv.

Hvordan tog i den forvirrede snevejrsdag, der ramte foråret hjemme hos jer?




Share:

6 kommentarer:

  1. Der var ikke sne hos mig i Nordsjælland i går morges, da jeg tog på arbejder, men vi fik lidt slud på jobbet i KBH. kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Ja så er det ikke lige det vejr der indbyder til en kælketur. Jeg håber også det var en engangsforestilling og vi nu får sol og varme :) Knus

      Slet
  2. De fortrød i Aalborg, så vi fik ingen sne af vejrguderne - gudskelov, for skulle i Zoo med kæresten ;)

    - Anne

    SvarSlet
  3. Her var der kun en smule slud men ikke noget der lagde sig.. Så vi hyggede og var et smut i teateret

    SvarSlet
  4. Her var der kun en smule slud men ikke noget der lagde sig.. Så vi hyggede og var et smut i teateret

    SvarSlet
  5. Her var der kun en smule slud men ikke noget der lagde sig.. Så vi hyggede og var et smut i teateret

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com