Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 30. maj 2010

En stille og rolig weekend

Efter sidste uges weekend var det dejligt med en stille og rolig weekend uden en masse planer.

Det blev dog til en weekend med lidt småprojekter.

Lørdag var jeg tidligt oppe og igang. Det blev til en tur til zumba og et par maskiner vasketøj. Da vejret jo ikke skulle blive så godt idag, søndag, måtte jeg hellere komme ud og få styr på det bed vi har foran huset. Er slet slet ikke god til havearbejde, så det er noget jeg vist skal lære at kunne lide.

Ellers fik jeg styr på de rabarber, som manden's farmor gav mig med hjem i mandags og jeg har fået bagt mine skønne frokostboller, så det igen er i fryseren.


Da jeg aldrig har haft med rabarber at gøre før, er det helt sikkert et projekt at gå igang med. Men nu er de ihvert fald renset og lagt i fryseren.
Fik også ryddet lidt op i kagetingene, det endte med at jeg fik samlet alle mine papir muffinsforme sammen, så de ikke lå rundt omkring. Har da vist fået mig lidt af en last. Kan ikke lade være med at købe nye forme, når jeg ser nogen søde.


Er kommet igang med en ny bog. Min søs gav mig for noget tid siden nogle theposer, som var lavet som reklame for den bog, jeg er gået igang med. Syns det er SÅ fint. Bogen er super hyggelig læsning. Bogen er selvfølgelig lånt hos søs. ;)
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com