Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 29. april 2013

Madplan uge 17 og uge 18

Madplanen for uge 17 er nem og hurtig at skrive. Da jeg jo ikke kan rende en masse rundt har det været hurtig-retter ud fra hvad der nu lige var i fryser og køleskab, der har stået på menuen. Derfor ingen spændende madplaner fra min hånd. Der har ikke engang været nogle sjove rester, som jeg synes det er værd at berette om. 

Det eneste der dog har holdt er vores burger fredag, og det endda selvom vi har haft nogle fredage, hvor vi ikke har fået burger. Årsagen er ganske enkelt at vi har spist ude, så der er det lidt svært at bestemme menuen. 

Inden jeg kom helt galt afsted nåede jeg at lave denne fine kage, som du kan læse meget mere om her



Samtidig vil jeg da lige endnu engang berette om min weekend. Jeg var nemlig så heldig at få lov at lave en workshop til Cake Event i Ryslinge. Et Cake Event hvor al overskud går til kampen mod kræft. Så min mor hentede lillepigen og jeg, så jeg ikke selv skulle køre med det dumme knæ, og så passede hun prinsessen mens jeg legede med fondant, sammen med en masse skønne børn.

Det må da siges at være den perfekte måde at samle ind til et godt formål. Jeg har berettet lidt her og her

Fyens Stiftstidende var forbi og har lavet en fin lille artikel om arrangementet. Læs den lige her.



Menuen for denne uge (uge 18) er også nem. Manden min har afrimet den ene af vores frysere, så der blev samtidig ryddet op. Derfor masser af rester der skal spises. De bliver derfor taget op lidt efterhånden og efter hvad vi lige har lyst til. Så heller ingen vildt spændende madplan her. 

Satser herefter stærkt på at mit knæ snart har fået så meget hvile, at jeg kan komme igang i køkkenet igen efter denne uge. 

Denne uge er også ugen, hvor lillepigen skal starte i dagpleje. Så det bliver hovedsageligt her energien bliver brugt. Vil så gerne hun får en god opstart. 

God mandag derude!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com