Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 12. november 2013

Madplan uge 45

Denne uges madplan har været en nem en af slagsen. Jeg havde planer om at lave kage, de fleste aftener, så derfor skulle der ikke være for meget andet i mit køkken. Samtidig har vi været så uheldige, at prinsessen igen har været syg. Denne gang med 3 dages feber, så det har været nogle hårde dage og især nætter, hvor temperaturen har sneget sig op på 40 grader og endda lidt over.

Da jeg samtidig har haft rigtig travlt på arbejdet, har det hovedsageligt været manden min, der har taget sig af prinsessen om aftenen for at jeg kunne nå at lave kage. Når man har lovet kage til en pige, der bliver 5 år, er det svært at forklare hvorfor der pludselig ikke er kage alligevel.

Prinsessen på ærten - se mere her

Madplanen endte med at se således ud:
Mandag: Æggekage med en masse grønt
Tirsdag: Rester fra Bones (vi var endt med en familieboks fra Bones i weekenden ugen før.)
Onsdag: Risengrød
Torsdag: Rester fra mandag
Fredag: Klatkager
Lørdag: Spiser ude
Søndag: Spiser ude
Share:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en flot kage. Det er altså lidt sjovere med pige-kager (efter min mening) Min søn har til næste fødselsdag bestilt en minecraft kage - hmmm, noget med en masse brune firkanter ovenpå hinanden :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Ja de der drenge altså. Har også stort set kun lavet drengekager, så er lidt fedt at få lov at prøve med pigernes :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com