Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 30. november 2013

På besøg hos Odense Marcipan

- stilhed før jul

Der er godt nok stille på bloggen for tiden. Det er bestemt ikke fordi, jeg ikke har noget at fortælle, men nok mere fordi jeg mangler tid at fortælle det i. Der er tryk på i livet der ikke er foran computeren og samtidig har jeg en prinsesse, der nok kører lidt tigerspring for tiden, så vi sover heller ikke så meget. 

Jeg er ellers typen der er ret glad for planlægningsværktøjet her på blogger. Det er simpelthen genialt, men når man er løbet tør for indlæg der og tiden ikke er til at lave nye, så bliver her stille. Jeg har dog ikke glemt bloggen helt. Der er gjort juleklar og fokus har været på indlæg til julemåneden, så bare vent - imorgen går det løs - jeg glæder mig til at se, hvad I synes om mine juleidéer. 

For jer der følger bloggen på facebook, er det ingen overraskelse, men jeg brugte mandag aften lige her.

Billede er lånt her

Dog var det mørkt og der var efterårsstemning i luften, men desværre ville mit kamera og jeg bare slet ikke samarbejde. 

Jeg var så heldig at være blevet spurgt om jeg ikke ville være med i en fokusgruppe hos ODENSE Marcipan ,og I kan tro det var noget jeg havde set frem til. 

Der blev smagt lækkerier og jeg blev bombarderet med smagsindtryk i stor stil. Blandt andet fik vi lov at smage på lidt marcipan med ny smag, som vi skulle bedømme. 



Som I kan se var der især en der var min favorit og måske I kan gætte jer til resten. Jeg vil i hvert fald lade det stå lidt hen i det uvisse, da jeg er meget spændt på hvilken smag, de vælger at få på markedet og den overraskelse vil jeg ikke ødelægge. 

Så derfor vil jeg istedet dele dette års smagsnyheder med jer. Jeg har endnu ikke smagt dem, men glæder mig til at smage, da de fik virkelig gode anmeldelser af de andre i fokusgruppen. 


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com