Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 7. august 2012

Igangværende kreaprojekter

Som I kan se i højre side af bloggen, har jeg lidt krea-projekter igang. En af grundene til at jeg har valgt at skrive dem ned her, er at jeg på den måde kan holde mig selv lidt i ørerne, fordi jeg har en tendens til at få en idé, som jeg sætter igang og så sker der bare ikke rigtigt mere, fordi der lige kom en ny idé på tværs.

Jeg er derfor nødt til at indrømme det - det er sket igen!

Denne gang skyldes det vist at mit hoved kører rundt med en masse tanker om baby, og derfor er jeg også endt med at der skulle kreeres noget hertil.

Jeg er derfor igang med dette projekt, som jeg glæder mig til at vise jer, når det er færdigt:



Share:

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det fint Bianca! Det ser bare rigtig godt ud og jeg kender ALT om at få en masse idéer og så løber de lidt ud i sandet igen, når man får en ny idé... lige nu har jeg et dusin ufærdige projekter liggende som bare FYLDER! Måske skulle jeg gøre dit eksempel efter :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man ender bare alt for hurtigt med alt for mange småting, der er sat igang. Giver min kreative hjerne skylden ;)
      Kan godt anbefale at skrive dem op. Så finder man pludselig ud af hvor meget der er + man måske kan se hvilke, der egentlig haster lidt hvis man skal nå at få det brugt ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com