Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 9. oktober 2012

En skøn efterårsdag

Denne weekend har vi været forbi mine forældres sommerhus, sammen med mine forældre, søster, svoger og nevø. Så der har været fyldt godt op. Derfor er der ikke noget bedre end når solen skinner, og vi kan komme ud og nyde naturen omkring os.

Så selvom det blæste derud af, smuttede vi i det varme tøj og afsted på tur. Jeg fik taget lidt billeder med mobilen undervejs og det er guf for øjnene synes jeg.

Min nevø for fuld udblæsning gennem æblelunden

En fin æbleplantage

På tur rundt i æbleplantagen

Et lille fint sommerhus på vejen. Vi synes det så så hyggeligt ud.

En gåtur på diget i blæsevejr

Bølgerne slår højt

En fin regnbue på vejen hjem

Lidt efterårshygge

En skøn efterårsdag, som man da kun kan nyde. Håber I nyder efterårets luner.
Share:

2 kommentarer:

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com