Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 5. oktober 2012

Newyorker by heart Amerikansk Homecooking - ny kogebog til samlingen

Se hvad der lå i min postkasse igår.


Jeg var nemlig så heldig, at jeg lige netop nåede at få købt et af de signerede eksemplarer af Birthes nye kogebog, og jeg GLÆDER mig til at få kigget nærmere på denne herlighed.

Herhjemme læses kogebøgerne nemlig som almindelige bøger. Så der er ikke noget bedre end en ny til samlingen. At det så samtidig er en bog af en person, som jeg har stor respekt for, er jo kun et ekstra plus.

Da jeg var i USA sommeren 2011 og er faldet pladask for det mekka af kulturer og smagsoplevelser, som landet byder på, er temaet lige i min ånd. Derfor glæder jeg mig til at få kreeret retter fra denne bog, for det kan kun vække dejlige minder.

Skulle du have lyst til at smugkigge lidt i bogen, så kan du gøre det her.

Hvis du kunne tænke dig at købe dit eget eksemplar, kan du købe den på nettet her.

Sidst men ikke mindst kan du følge Birthe på hendes blog www.newyorkerbyheart.com
Share:

2 kommentarer:

  1. Årh, tusinde tak, Bianca. Jeg håber inderligt at du vil synes om den og få lyst til at lave nogle af opskrifterne :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme søde Birthe
      Du kan tro jeg glæder mig til at lave nogle af opskrifterne :)
      Knus Bianca

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com