Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 4. maj 2015

Mere overskud i hverdagen

Når nogen lufter ord som "mere overskud" og "hverdag" i samme sætning, spidser mit mor ører altså lidt til og lytter uanset om jeg tror på det eller ej. Derfor fristede det da jeg fik muligheden for at prøve Duolac for her blev både luftet ord som "mere overskud i hverdagen" og "stærkere immunforsvar".


Som de fleste børnefamilier med institutions børn har vi herhjemme også lært ord som "institutionssyge" at kende. Derfor var det der tiltalte mig mest det der med bedre immunforsvar, for det er sjovt nok altid mor der ligger når ungerne er syge.

Jeg har derfor testet:
Duolac Daglig+ Vitalitet med C-vitamin - bidrager til immunforsvarets normale funktion og til at mindske træthed og udmattelse. 
Duolac Derma+ Plus med biotin - bidrager til vedligeholdelse af normal hud. 

Det var egentlig også meningen at Trolden skulle have testet Dualoc Daglig+ Børn, men da det er nyt for hende med tyggetabletter var det slet ikke noget hun var med på. Så det kræver vist lige noget tilvænning, men jeg er sikker på det nok skal komme.

Så i første omgang valgte vi herhjemme at have fuld fokus på at booste Mor.


Duolac er et kosttilskud som supplerer de mælkesyrebakterier, der allerede findes i vores mave- og tarmsystem fra naturens side. Hele 70 % af immunforsvaret stammer fra et mave- og tarmsystem, som fungerer optimalt.

Hvor mange af os kender ikke til en stresset hverdag, hvor det er vigtigt at det hele går op. Herhjemme går det tit ud over maden, da det er det der er hurtigst og lettest der kommer ned når begge børn hiver i en og hele huset sejler. Samtidig består hovedparten af det vi danskere putter i indkøbskurven af færdig producerede varer, som udfordrer vores mave, så for mig var det helt logisk at man skulle sætte ind her.

Faktisk har vi allerede herhjemme benyttet os af tricket med at spise mælesyrebakterier når vi skulle ud og rejse, da det ofte er her maven virkelig får sine udfordringer, når der kommer fremmed mad ned, som maven ikke er vant til at fordøje. Til dette har Dualoc produceret Duolac Rejse+ 2 i 1.

Min oplevelse af Duolac: 
Jeg er stadig træt, da jeg som mor til en pige på 2 år og en dreng på 7 måneder nok skal blive holdt igang, men derimod oplever jeg ikke den der følelse af en krop, der er total udmattet hele tiden. Det har givet mig overskud til at få lavet lidt om aftenen, hvor jeg ellers førhen faldt sammen som en klud i sofaen, når først børnene var puttet. Lillebror har endda en periode hvor det der søvn om aftenen heller ikke hitter og jeg er endnu ikke begyndt at panikke over det.

Lillebror nåede at fange sig en gang omgangssyge og selvom jeg altid bliver ramt, når den slags kommer indenfor døren, er jeg sluppet i denne omgang, så jeg håber og tror på at mit immunforsvar gerne vil samarbejde med mig, når bare det får lidt ekstra pleje.

- produktet er sponsoreret, men meninger og holdninger er helt mine egne.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com