Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 21. november 2012

Juledekorationer

Sidste år lavede jeg sammen med 5 piger adventskranse og juledekorationer. Det var så stor en succes, at vi havde besluttet at gentage dette i år. Derfor var vi forrige søndag samlet endnu en gang, for at få lavet lidt dekorationer.

I år havde jeg jo lillepigen med, da jeg ammer, så havde ikke de vilde forventninger til at få lavet en masse. Jeg var dog så heldig at Olderne var på besøg, så de gik en god lang tur med hende, så hun sov en god lang lur. Det betyder alt andet lige at jeg selvfølgelig fik lavet meget mere end jeg havde forventet. - dejligt. 

Af en eller anden grund fik vi dog ikke kreeret lige så meget i år som sidste år, men mon ikke det er fordi vi har fået sludret for meget. Vi fyldte næsten spisebordet, men det var dog også lidt mindre end det vi sad ved sidste år. 



Jeg ville egentlig igen i år have lavet adventskrans, men endte istedet med at starte ud med kalenderlyset, da jeg åbenbart havde købt et ekstra sidste år, som lå i julekassen. 

Derfor endte jeg med at droppe adventskransen, da jeg undervejs fik andre ideer. 



Det blev derfor til kalenderlyset (til venstre) og en dekoration lavet på en stor svamp (til højre) og en fin krans til døren. (forrest)







Share:

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet fint Bianca! Jeg skal også snart i gang hjemme hos mig med dekorationerne, jeg mangler bare lige et kalenderlys, men har ikke lige fundet det helt rigtige endnu, så jagten fortsætter!

    SvarSlet
    Svar
    1. De rigtige materialer skal der til. Det er god stil :)

      Slet
  2. Uhhh så kreativt. Hvor ser det bare hyggeligt ud - nu kan jeg vist godt snart tilade mig at lufte min julestemning offentligt ;-)
    Jeg skal vist have lavet dekorationer, adventskrans og lign i næste uge.

    Knus fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro du kan Anne. Det er jul lige om lidt, så det er bare med at komme igang med juleriet :)
      Godt du fik løst dit problem med mit kommentarfelt. Har sagt det skal opføre sig ordentligt ;)
      Knus

      Slet
  3. Smukke dekorationer - og hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogen fine dekorationer du har fået fremstillet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er nu også så godt med hyggeligt selskab imens :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com